Kerana SMASH, baru ku tahu...


Korang familiar tak dengar SMASH? Ala, TV Series yang bakal akan disiarkan di Astro Diva 702~sila refer poster di atas.
"SMASH is an American musical drama series created by Theresa Rebeck and produced by Stevem Spielberg. The show revolves around the creation of a new Broadway Musical based on the life of Marilyn Monroe..."
So, faham tak? Heheehe...sebenarnya saya bukan nak cerita pasal SMASH ni. Saya cuma nak cerita yang kerana rancangan SMASH ni, baruah saya tahu sesuatu fakta (fakta ni xdelah penting sangat pun!). Disebabkan Astro Diva 702 tu asyik buat iklan SMASH dan setiap kali iklan mesti dua orang perempuan (1 rambut hitam & 1 rambut blonde) atau 4 orang wanita Malaysia ni tengah nyanyi lagu "Let Me beThe Star"...Disebabkan asyik dengar lagu tu je sambil terngiang2 kat telinga, so saya surf la mp3 lagu ni, dan akhirnya saya jumpa la. Lepas dah cari lagu saya cari lirik sekali...lepas tu saya jumpa ada satu part lirik tu:
"Norma Jean's is gone, She's moving on...."
So saya terfikir, siapa lak Norma Jean ni kan. So, apalagi dengan bantuan Encik Google, saya pun jumpa la seperti di bawah:
"Marilyn Monroe...born Norma Jean Mortenson...but baptized and raised as Norma Jean Baker..."
La...Marilyn Monroe rupanya...sungguh ketinggalan la aku ni! Hahahaaha....
Siapa tak kenal Marilyn Monroe yang cantik dan seksi tu.....
Inilah Marily Monroe atau nama sebenarnya Norma Jean

2 comments: